Forum www.tyczyn.fora.pl Strona Główna www.tyczyn.fora.pl
forum o gminie Tyczyn
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oceniamy nasze wladze: Burmistrza i radnych
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tyczyn.fora.pl Strona Główna -> Tyczyn - nasza gmina / Tyczyn
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:04, 22 Lut 2010    Temat postu: Oceniamy nasze wladze: Burmistrza i radnych

Nowiny oceniały władze lokalne na podstawie smsów od mieszkańców. Burmistrz Tyczyna (na dzien przed zakończeniem):
na Tak - głosowało 63,8% na Nie- 36,2.
Liczba głosów niewielka, ale nie pamiętam dokładnie.

Najpopularniejszym radnym został Dariusz Fudali.

Jak Wy oceniacie nasze władze tj. burmistrza i radnych?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:31, 08 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
TYCZYN. Wczoraj Sąd Okręgowy w Rzeszowie miał rozpatrzyć odwołanie Kazimierza Szczepańskiego (na zdj.), burmistrza Tyczyna od decyzji Rady Miasta, która odwołała go ze stanowiska.

Sprawa została już dwukrotnie odwołana, ponieważ nie było potwierdzenia doręczenia. Tym razem we wtorek do sądu wpłynęło pismo Kazimierza Szczepańskiego, który złożył wniosek o wyłączenie ze sprawy składu sędziowskiego. - Burmistrz będzie musiał podać konkretne nazwiska sędziów i uzasadnić, dlaczego nie chce, żeby zajmowali się tą sprawą - wyjaśnia Marzena Ossolińska-Plęs, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Rzeszowie.

Kazimierz Szczepański został skazany za plagiat pracy licencjackiej. Radni Tyczyna zadecydowali jeszcze w połowie listopada 2009 roku o jego odwołaniu, ale nadal sprawuje swoją funkcję, bo postanowił się odwoływać.

źr. Super Nowości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:24, 13 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
TYCZYN. Czy Kazimierz Szczepański dotrwa do końca kadencji?

Burmistrz został odwołany ze swojego stanowiska przez tyczyńskich radnych w połowie listopada 2009 roku. Odwołał się od tej decyzji do sądu okręgowego, rozprawy jednak nie odbywały się. W kwietniu br. do sądu wpłynęło pismo burmistrza, który złożył wniosek o wyłączenie ze sprawy wszystkich sędziów sądu okręgowego, czyli kilkudziesięciu osób. Do dzisiaj sprawa nie ruszyła, bo część z sędziów nie złożyła oświadczeń. Burmistrz ma duże szanse dotrwania do końca kadencji.

Zadzwoniliśmy do burmistrza, żeby dowiedzieć się dlaczego nadal odwołuje się i chce zmiany składu sędziowskiego. - Martwi to pana? - usłyszeliśmy przez telefon. - Proszę sobie w sądzie przeczytać uzasadnienie mojej decyzji, bo jak mnie wykańczali, to pan się nie martwił moją osobą - dodał. Po chwili odłożył słuchawkę. Wiemy, że burmistrz cały czas twierdzi, że został niesprawiedliwie skazany. - Nie czuje się winny, dlatego nie opuściłem do tej pory swojego stanowiska - wyjaśniał Szczepański w marcu.

Uwzięli się na burmistrza?

Dotarliśmy do uzasadnienia odsunięcia od sprawy wszystkich sędziów sądu okręgowego. Burmistrz we wniosku pisze przede wszystkim, że do podjęcia decyzji skłonił go fakt, że dwukrotnie sędziowie z sądu okręgowego podtrzymali decyzję sądu rejonowego w jego dwóch sprawach karnych. Wyroki te zostały uprawomocnione, dlatego Szczepański obawia się, że sędzioie i w odwołaniu od decyzji rady Tyczyna nie będą obiektywnie patrzeć na sprawę.

Trzeba czekać na oświadczenia sędziów

W sądzie okręgowym jest około 40 sędziów. Każdy z nich musi złożyć oświadczenie w tej sprawie. - Część z nich je złożyła - przyznaje Marzena Ossolińska-Plęs, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Rzeszowie. - Na razie nie ma jednak ustalonego terminu kolejnej rozprawy, bo muszą wpłynąć wszystkie oświadczenia - dodaje. Co więcej nawet, gdy sąd okręgowy rozpatrzy pozytywnie odwołanie burmistrza Tyczyna od decyzji rady miasta, może on jeszcze odwołać się do sądu apelacyjnego. Natomiast wybory na burmistrza odbędą się już na jesieni tego roku. Szczepański nie będzie mógł w nich wystartować

źr.SN


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tadek




Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn

PostWysłany: Wto 21:23, 19 Paź 2010    Temat postu:

i kolejny ranking prowadzony przez Nowiny.
Burmistrz Szczepański ma obecnie 100 % poparcie 3 głosy na TAK - 0 na NIE.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:45, 16 Gru 2010    Temat postu:

Burmistrz Gminy
Jan Hermaniuk

Rynek 18,
pok. nr 20,
36-020 Tyczyn

TEL.:
(0-17) 221 93 10,
(0-17) 221 92 11 w. 20

e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]

PRZYJMOWANIE STRON:
w każdy poniedziałek od 8.00 do 15.30

BURMISTRZ JEST:

o kierownikiem zakładu pracy, jakim jest Urząd Gminy i Miasta,
o terenowym organem obrony cywilnej,
o przełożonym pracowników zajmujących kierownicze stanowiska w jednostkach organizacyjnych gminy,
o organem podatkowym I instancji w rozumieniu ordynacji podatkowej,
o organem administracji publicznej w rozumieniu K.p.a.

DO ZADAŃ I KOMPETENCJI BURMISTRZA NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI:

o wykonywanie uchwał Rady Miejskiej oraz innych zadań zastrzeżonych w przepisach prawa do jego wyłącznej właściwości,
o przygotowywanie projektów uchwał i określanie sposobu ich wykonania,
o reprezentowanie gminy na zewnątrz i prowadzenie negocjacji w sprawach dotyczących gminy,
o nadzorowanie realizacji budżetu gminy,
o gospodarowanie mieniem komunalnym,
o prowadzenie polityki kadrowej w Urzędzie Gminy i Miasta,
o zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
o wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
o udzielanie pełnomocnictw w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
o ustanawianie przepisów porządkowych w formie zarządzeń, w przypadkach niecierpiących zwłoki,
o wydawanie poleceń służbowych i zarządzeń dotyczących działalności Urzędu Gminy i Miasta,
o ponoszenie odpowiedzialności za ochronę informacji niejawnych, które w Urzędzie są wytwarzane, przekazywane lub przechowywane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:46, 16 Gru 2010    Temat postu:

SKŁAD RADAY MIEJSKIEJ



Przewodniczący: Adam Skowroński
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
adres: Rynek 18, pok. nr 36, 36-020 Tyczyn
tel.: (17) 221 93 10, 221 92 11 w. 36
dyżur:
w pierwszą środę miesiąca od 9:00 do 11:00

Wiceprzewodniczący: Marta Leniart

Radni:

* Drążek Halina
* Fornal Ryszard
* Skotnicki Janusz
* Chlebek Tomasz
* Stachowska Krystyna
* Szyszka Danuta
* Ciura Wacław
* Płodzień Janusz
* Trzyna Barbara
* Filip Bogusław
* Skoczylas Janusz
* Malak Eugeniusz
* Szawara Genowefa

Obsługę Rady Miejskiej prowadzi:

Biuro Rady Miejskiej
Rynek 18, pok. nr 26, 36-020 Tyczyn
tel. (17) 221 93 10, 221 92 11 w. 26
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
godziny urzędowania:

od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:51, 16 Gru 2010    Temat postu:

Bardzo dobry pomysł, nie wiem czyja to inicjatywa, ale brawa, za uporządkowanie:

POMIESZCZENIA URZĘDU
PARTER


Pokój 10
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Bogumiła Madera - pracownik socjalny
Agnieszka Hałoń - pracownik socjalny
Katarzyna Mendoń - pracownik socjalny
tel. (17) 221 93 10 w. 10

Pokój 11
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego (rolnictwo, gospodarka wodna i gospodarka gruntami)
Joanna Kalembkiewicz - referent
Elżbieta Ferenc - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 11

Pokój 12
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ewelina Błażejowska - pracownik socjalny
Halina Homa - pracownik socjalny
mgr Ewelina Osinko - pracownik socjalny
mgr Agata Fornal - pracownik socjalny
tel. (17) 221 93 10 w. 12

Pokój 13
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego (gospodarka komunalna, lokalowa i działalność gospodarcza)
mgr Ewa Chlebek - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 13

Pokój 14
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego (ochrona środowiska)
mgr inż. Barbara Popowicz - referent
tel. (17) 221 93 10 w. 14

Pokój 15
Inspektor ds. Inwestycji Kubaturowych
inż. Lucyna Kustra
tel. (17) 221 93 10 w. 15

Pokój 16
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Lidia Prokop - główny księgowy
tel. (17) 221 93 10 w. 16

Maria Paliwoda - pracownik socjalny
tel. (17) 221 93 10 w. 16

Pokój 17
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
mgr Barbara Lew - kierownik MGOPS
tel. (17) 221 93 10 w. 17

Pokój 18
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego (budownictwo i planowanie przestrzenne)
mgr Anna Zawiło-Witek - podinspektor
mgr inż. Krzysztof Zawiła - podinspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 18

Pokój 19
Referat Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gospodarczego (planowanie przestrzenne, roboty publiczne)
Biuro Informacji i Obsługi Mieszkańców
Referent ds. Informacji i Obsługi Mieszkańców - Bogumiła Świst
tel. (17) 221 93 10 w. 19
I PIĘTRO


Pokój 20
Burmistrz - Jan Hermaniuk
tel. (17) 221 93 10 w. 20

Pokój 21
Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich (Sekretariat Urzędu)
Ewa Paluch - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 61

Pokój 22
Zastępca Burmistrza
inż. Roman Holzer
tel. (17) 221 93 10 w. 52

Pokój 23
Sekretarz Gminy
Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych
mgr inż. Jadwiga Kłos
tel. (17) 221 93 10 w. 23

Pokój 24
Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich (wydawnictwa lokalne, sport i ochrona zdrowia)
Ewa Kocur - inspektor
Agnieszka Malinowska - pomoc biurowa
tel. (17) 221 93 10 w. 24

Pokój 25
Referent ds. Informatyki i Informacji Publicznej
mgr Marcin Jarosz
tel. (17) 221 93 10 w. 25

Podinspektor ds. Organizacji pozarządowych
mgr Krystyna Knutel
tel. (17) 221 93 10 w. 25

Pokój 26
Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich (Biuro Rady Miejskiej, promocja gminy)
Dorota Michalak - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 26

Pokój 27
Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich (kadry i OC)
mgr. Barbara Grzebyk - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 27

Pokój 28
Referent ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji
mgr inż. Barbara Turoń
tel. (17) 221 93 10 w. 28

Inspektor ds. Programów Pomocowych
mgr Katarzyna Borowik
tel. (17) 221 93 10 w. 28

Pokój 29
Inspektor ds. Inwestycji Drogowych
Stanisław Frączek
tel. (17) 229 56 00

Inspektor ds. Inwestycji Liniowych
Aleksander Dawidziak
tel. (17) 221 93 10 w. 29
II PIĘTRO


Pokój 30
Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich (ewidencja ludności i sprawy wojskowe)
tel. (17) 221 93 10 w. 30

Pokój 31
Urząd Stanu Cywilnego
Teresa Bober - kierownik USC
tel. (17) 221 93 10 w. 31

Pokój 32
Referat Budżetu i Finansów (księgowość budżetowa)
Anna Jasińska - inspektor
Grażyna Kocój - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 32

Pokój 33
Skarbnik Gminy
mgr. inż. Barbara Matuła
tel. (17) 221 93 10 w. 33

Pokój 34
Referat Budżetu i Finansów (podatek rolny i opłaty)
Małgorzata Dyga - inspektor
Maria Borowiec - inspektor
mgr Urszula Kawa - referent
tel. (17) 221 93 10 w. 34

Pokój 35
Gminny Zespół Obsługi Szkół
Ewa Iwanowicz - kierownik GZOS
Krystyna Bogdan - główna księgowa GZOS
tel. (17) 221 93 10 w. 35

Pokój 37
Referat Budżetu i Finansów (podatek od środków transportowych)
mgr Renata Klimasz - podinspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 37

Pokój 38
Referat Budżetu i Finansów (kasa)
Anna Skubisz - inspektor
tel. (17) 221 93 10 w. 38
III PIĘTRO


Pokój 40 - 49
VIII Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Rzeszowie
(17) 229 12 44
(17) 221 93 10 w. 40


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:01, 21 Gru 2010    Temat postu:

Media publikują informacje o pensjach i dietach, a jak wygląda ta kwestia w Tyczynie, jakie wynagrodzenie otrzymuje burmistrz, jak sie ono ma do poprzednika? na jakim poziomie diety radnych? Zapewne Ali_H zna te kwestie, podzielisz sie informacjami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ali_H




Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:18, 22 Gru 2010    Temat postu:

Niedługo zostanie ukazana kwota przyznana przez radę jako podjęta uchwała. Myślę, że te parę dni wytrzymacie i będzie można przeczytać to na oficjalnej stronie BIP-u. Co do diet radnych kształtują się one na poziomie 162 zł za sesję. To żadna tajemnica więc ... Jak widać nie są to kokosy jak sugerują mi niektórzy, że zarabiamy kokosy w urzędzie. Ponadto nie wiem jeszcze na jakim poziomie wydaję mi się, że na tym samym są diety za spotkania w komisjach. Średnio radni spotykali się 1 raz w miesiącu, jako rada miejska i też przynajmniej raz w miesiącu na spotkania komisji. Z racji statutu gminy każdy radny zobligowany jest do działania w dwóch komisjach. Więc zarobki radnych kształtują się na poziomie ok. 486 zł miesięcznie za udział w sesji rady i komisjach. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:11, 22 Gru 2010    Temat postu:

kokosy to nie są, ale chyba nikt nie kandydował dla pieniędzy do RM, bo jak ktoś poszedł by zarobić, to ja dziękuję takiemu radnemu... A jak się ma ta dieta 162 teraz do poprzedniej kadencji? Na burmistrza poczekamy, ja do portfela nikomu nie chcę zaglądać, po prostu przejrzystosc informacji, by wlasnie nikt nie zarzucał nic nikomu...
Ali dzięki za informacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
?
Gość






PostWysłany: Śro 16:32, 22 Gru 2010    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

500 zł za spotkanie sie 2 razy w miesiącu i dla ciebie to nie są kokosy ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:42, 22 Gru 2010    Temat postu:

dla mnie akurat to nie są kokosy za 3 spotkania w m-cu, dobry radny działa częściej niż te wspomniane 3 razy, bywa to tu, to tam, pewnie rozmawia, spotyka się, poswieca swój czas na zdobywanie wiedzy mogącej pomóc pracy w RM. Ja tak na to patrzę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
?
Gość






PostWysłany: Śro 19:29, 22 Gru 2010    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

No tak ale niektórzy za te 500 zł muszą ciężko pracowac przez niekiedy cały miesiąc. Według mnie powinno byc tak jak w szwajcarii gdzie politycy nie dostaja wynagrodzenia, wyszłoby w tedy komu naprawdę zależy by coś zrobic dla mieszkańców i miasta, a kto pcha sie jedynie dla kasy i prestiżu, przy okazji pewnie 90 procent posłów na wiejskiej dało by sobie spokój z ta cała polityka
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ali_H




Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:27, 23 Gru 2010    Temat postu:

Tak tylko musisz zrozumieć jedną rzecz, każdy z nas radnych pracuje. I żeby przyjść na spotkanie rady bierzemy dzień wolny w pracy, więc albo tracimy ponad 12 dni urlopu wypoczynkowego albo bierzemy urlop bezpłatny, dlatego m.in. wypłacana jest radnym dieta. Poza tym jak już eranet wspomniał, my nie pracujemy tylko w te dni w które się spotykamy, wtedy podejmujemy decyzje, sporządzamy uchwały itd.
Co do pytania o dietę w poprzedniej kadencji - aktualnie nie podnosiliśmy jej ani nie obniżali więc oznacza to że jest na tym samym poziomie co w poprzednio.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ali_H dnia Czw 9:56, 23 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eranet
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tyczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:08, 25 Gru 2010    Temat postu:

pensja burmistrza wraz z dodatkami to 8920 pln, ciekawi mnie tylko porównanie do poprzednika, bo nie znam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tyczyn.fora.pl Strona Główna -> Tyczyn - nasza gmina / Tyczyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin